joi, 16 septembrie 2010

...fiecare face ce poate...

Simt nevoia să comunic câteva gânduri familiei noastre de bowling şi voi utiliza acest mijloc de comunicare ;)
În viaţă oamenii fac ceea ce pot...întăresc fraza...nu fac decât ceea ce pot... sau altfel spus, atât pot face...
Toată ziua ne informăm sau suntem informaţi de ce se mai întâmplă în jurul nostru; suntem asaltaţi de informaţii. Ce facem? Le receptăm şi au un impact diferit asupra noastră. În final emitem o judecată de valoare şi pe cele de consecinţă dăm şi verdicte. Cel mai adesea judecăm cu asprime faptele semenilor noştri, mai ales dacă ne-au atins interesele sau ni le pot atinge.
Este firesc să fie aşa, dar se întâmplă permanent să judecăm neţinând seama de capacitatea cuiva de... a putea sau a nu putea...
Despre bowling: am fost pe drept sancţionat de biroul federal, numai că vina mea nu este cea imputată... dar aşa se întâmplă...plăteşti pentru altceva şi toate pentru îndreptarea ta se întâmplă... vina mea nu este că am încălcat regulamentul, vina mea este că ar fi trebuit să nu mă amestec în niciun fel. Trebuia să-i las pe federali, minister, comisii şi comitetele de bowling să-şi rezolve problemele lotului de bowling şi participarea lui la CM din Germania... Ce ar fi reuşit şi dacă ar fi pus "coroniţe" de campioni nu mai poate fi analizat pentru că EU NU I-AM LĂSAT să-şi arate VALOAREA de organizatori si/sau jucători...
Pentru toate câte s-au scris despre mine şi acuzele care mi-au fost aduse, inclusiv sancţiunea pe care am primit-o, eu nu sunt supărat pe nimeni... nu pot să-i judec pentru că fiecare... face ce poate... şi eu ... am făcut ce-am putut... şi ei... au făcut ce-au putut... FACE FIECARE CE POATE...
Mi-am propus ca toată viaţa mea să construiesc, să clădesc, să motivez structurile create să-şi facă datoria şi să performeze...şi... asta fac... fac ce pot. Alţii şi-au propus altceva...să dea consultaţii... să-i sfătuiască pe alţii... să dea lecţii... să critice... fac şi ei ce pot... Puteţi să ne judecaţi? Nu-i drept... Facem ce putem...
În bowling, spre exemplu, pe o ungere sport adevărată, nu fabricată pe la noi, la Ploieşti, fiecare am făcut ce am putut... unii au organizat şi asigurat condiţii bune de joc... alţii şi-au eliminat competitorii incomozi... iar alţii şi-au putut etala priceperea dând sfaturi... că mai mult...deh... ce putem face şi noi...
Nu ne cereţi mai mult pentru că...
...ingineria este grea...
...gestionarea afacerilor este grea...
...şef de "ceva" este greu...
...să mai dai şi cu bila... este chiar imposibil...
Nu vă supăraţi pe noi... facem ce putem...
Vă doresc tuturor jucătorilor de bowling multă putere de pregătire şi baftă, aveţi nevoie şi... FACEŢI CE PUTEŢI...
...
Despre Regulament
Bune sau rele, măcar sunt rodul dorinţelor exprimate ale cluburilor şi participarea efectivă la elaborarea lor.
...
Despre viitorul bowling-ului
El va evolua cu mine sau fără mine alături de alţii care seamănă cu mine şi cu "unii" sau fără "unii".
Fără primii va evolua dar mai greu iar cu "unii" sau fără "unii" va evolua dar mai uşor...
Să auzim de cât mai multe OPEN-uri cu premii mari, s-auzim de multe X-uri... şi cât mai puţin despre "unii"...
FACEŢI ŞI VOI CE PUTEŢI!

Cu respect,
Ion Grecu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu