miercuri, 26 mai 2010

ce spune deratia catre bowling ?

"NU AVETI VALOARE !!!"
deci: CIOCU MIC si FARA PRETENTII

......................
s-o credem NOI, asta poate in 2050 ca suntem "baieti buni", PAMFLETARI si fara rezultate

..... curat sprijin
FELICITARI !

Aceasta postare a suferit modificari pentru a nu da satisfactii !
Am facut acest gest pentru marele RESPECT purtat Domnului Grecu
pentru bowling-ul din Romania
altfel, duceam steagul pana la capat., nu ca sa port un razboi , ci mai degraba pentru adevar
puteam suporta orice, fara probleme ;)

contati in continuare ca acest blog prezinta fara vreun interes
aspecte ce tin de jocul cu bila gaurita si 10 popice

rezultatele poll-ului

14 comentarii:

  1. bv CATA te felcit pentru tot ce zici aici iar pentru FEDARATIA DE BOWLING RUSINE,RUISNE,RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu toata sinceritatea, daca nu esti in stare ca si Federatie sa-ti premiezi Campionii asa cum se cuvine denoti indiferenta crasa pentru acestea
    Faptul ca ai dat cupe doar la Locul 1 si alea de marimea oului de rata, de tricouri nu mai vorbesc si alte cele invechite
    .... sigur ai motiv "lipsa banilor" insa nu aici faci economie !!!, ca'ti dai palme singur prin modul asta, vrei nu vrei
    tare mult mi-asi dori, candva, cineva din bowling-ul Romanesc sa ajunga "coco" pe afara( CM, CE) sa vedem cum e asteptat de federali cu flori, si din intamplare cu presa si televiziune la aeroport
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. iar a explodat Centrala nucleara de la Cernavoda!
    - cand o sa avem majoritatea la FRPB in Adunarea Generala, o sa putem sa ne impunem punctul de vedere.
    la ultima cheltuielile administrative ale FRPB erau aproape 45 %...
    - ref. la Lane Monitor: iata raspunsul lui Sivissidis:
    Lane monitor will not really help. I know this tool for more than 10 years and believe me it will not provide the info you think should provide.
    si mai departe:
    And if combine different lanes, different oils, different cleaner, different environment, mechanics, maintenance, then welcome to bowling
    - popicarii tocami au luat azi un bronz la mondialele de tineret
    -in ziua cand tu vei lua o medalie la mondiale eu imi voi lua bilet pentru Congo doar dus
    - la critici tor romanul-i bun, iar cei mai criticati sunt cei care si fac ceva
    in afara sa critici, faci ceva pt. bowling?
    de exemplu ia-l si tu si antreneaza-l pe Edi, care e chiar bun
    si tanar...
    si i-am zis de vineri ca o sa castige anul asta sau cel tarziu la anul.
    fa ceva concret pentru bowling, las-o mai moale cu exploziile, ca nu ajuta la nimic
    ca se trezeste si Romeo sa te aprobe, dupa ce a mancat de pomana banii federatiei la europene.
    si de cate ori da prost, da vina pe ungere.
    sau pe Federatie.
    de parca Federatia e mama.
    Federatia e formata din cele 39 de cluburi, din noi toti.
    nu angajatii federatiei sunt federatia.
    dar tu ai ramas cu reflexul bine cultivat : sa ni se dea...
    eu cred in altceva: prin noi insine!
    s-a schimbat regimul.
    nu intamplator asta e si sloganul PNL, unde dl. Grecu e membru marcant.
    PRIN NOI INSINE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uiti ce ti-am spus nu cu mult timp in urma
    sunt in "Opozitie"
    iar opozitia(reflexul) vorbelor mele tine de obraz, si atat
    sunt indignat la felul cum s-a prezentat Federatia la premierea podiumului si la afirmatia valorii bowlingului

    nu cred ca cei 39 au hotarat la cum si in ce fel se face premierea podiumului de la individuale, deci am tintit bine
    si daca vreodata bowlingul o sa fie majoritar prin respect, responsabilitate si fair play atacam "together la ciocolata"

    Romeo e "FREE", la fel cum e si "X" si "Y" si PNL-ul.... nu sunt avocat

    RăspundețiȘtergere
  6. Am trait sa o vad si pe asta, Romania este singura tara din lume unde te califici intr-o finala de campionat national,nu te prezinti din motive ...... si in loc sa fi penalizat esti premiat si pentru ca nu ai fost la turneul final si nu ti-ai stricat media din campionat esti si avansat in clasament.Asta este de povestit la nepotii,numai in Romania se pote asa ceva, de KAKAO.

    RăspundețiȘtergere
  7. dai prost, iti scade media.
    ce-o fi asa mare paradoxul?
    s-a intamplat la toate turneele individuale, unde au fost ungeri grele.
    da stand acasa nu castigi nimic
    clasamentul adevarat e cel al jucatorului anului, nu al mediilor.
    titlurile se aduna.
    si daca stai acasa nu aduni nimic.
    si-s convins ca ai studiat toate campionatele din lume.
    esti genul studios...

    RăspundețiȘtergere
  8. Chestia cu "neprezentarea" la Individuale e ceva mai delicata, si aici trebuie gasita o solutie prin care absentul fara o motivatie SERIOASA sa simta
    eu cred ca solutia cu rezerve e cea mai buna pentru ca avem nevoie de podium plin la festivitatea de premiere
    insa e greu si cu deplasatul rezervelor daca calificatii nu-si anunta lipsa intr-un termen prestabilit
    cine lipseste fara anunt in termen sa primeasca etape(a) de suspendare sau puncte de penalizare....ceva de genul cartonasului rosu
    Financiar nu e o solutie intr-un sport unde sunt multi acei care baga mana'n buzunar sa faca acest sport iar banutii nu sunt un castig decat pentru Federatie, in nici un caz pentru bowling
    cand faci un Regulament nou e greu sa anticipezi tot ce se poate intampla pe parcursul unui an competitional
    presimt ca, pentru urmatoarea editie de campionat o sa gasim in regulament, reglementari pentru astfel de intamplari nedorite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarmanul Romeo n'o fi el 'studios' dar e plin de talent ,inteligenta ta precoce te face sa suferi de superioritate bai 'aka' Vali.Spre deosebire de tine are ceva rezultate in bowling si le are pe pista nu pe blog ca altii.A mancat degeaba banii la Europene??? eu cred ca tu ai mancat acolo degeaba banii,el a aruncat din greu bila pe pista.Am observat marea placere a unora de a face pipi cu vantu'n fata !

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru mine camp.european din danemarca a fost o experienta mare si za vazut in jocul meu,primul roman care a dat 300 intr-un joc oficial,al 2 lea 300 in cross, 297.....si asta numai in 2ani si ceva de bowling.Asa ca vorbele sunt de prisos a si apropo alti nu sunt capabili nici pe - wi- sa dea bine hahahahahaah.

    RăspundețiȘtergere
  11. Este adevarat ca la popice sunt rezultate,DAR....de ce nu nomalizati persoanele in cauza din FEDERATIA DE POPICE-BOWING, persoane care habar nu mai au de popice,iar de bowling au auzit doar dupa ce au fost "infiletati" in scaunul federal.
    RUSINICA,RUSINICA,RUSINICA....sunt niste cuvinte pe care le putem adresa tuturor celor care ne conduc si pe care i-am ales,cat si celor care ii sustin cu atata ardoare si au uitat ca in urma cu putin timp denigra cu totul aceasta federatie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamna sau Domnisoara Elena,
    prin ceea ce am scris, nu mi-am dorit sau gandit sa lezez ceva, celor care activeaza la popice
    Toata Stima pentru ei, si o spun asa, ca de la sportiv la sportiv
    nu stiu ce proble intampinati la popice, si-mi pare sincer rau sa constat o astfel de situatie
    vehementa scrisului meu se datoreaza la "Nu Aveti Valoare" si mai ales dragostei fata de acest sport. am simtit o mare nedreptate sa nu zic o crima indreptata bowling-ului
    poate mai usor digeram o palma decat importanta acelor vorbe cu trimitere la comunitatea unde activez ca sportiv
    cat despre federatie nu sunt cunoscator al acesteia decat asa vag, din unele discutii,presa, bilanturi publicate si realitati constatate in sala de joc
    Ce am stiut(simtit) gresit am spus, si am sa mai spun de cate ori realizez o nedreptate
    cu credinta insusirii si remedierii greselilor.
    de condamnat?, comdamna Dumnezeu si tribunalul
    eu din pacate nu am studiat Dreptul
    prin ce am facut la Revolutie, mi-am castigat doar dreptul la replica.
    cat despre cei care'i sustin acum si au uitat... numiti-o lupta sindicala

    RăspundețiȘtergere
  13. Apropo am dat si al 3 lea 300.DUMINICA IN IDM,singurul roman cu 3 jocuri perfecte.

    RăspundețiȘtergere