duminică, 2 mai 2010

de unde vine Mincinosul si Minciunica ?

Bucuresti 2007, sala IDM
Open nr 10 Sf Petru si Pavel
la final primesc Felicitari ....
undeva la jumatate de ora dupa terminarea concursului discutam cu Bogdan Dobondi
el: Cataline intelegi ca ai castigat cu brooklyn-ul si cu ajutorul ungerii ?.... si motivatiile lui (bla, bla, bla)
eu, in sinea mea: cine pierde isi gaseste un motiv :)) + (bla,bla,bla)
altfel spus, nu'i dau dreptate lui Bogdan. aveam alta opinie, alta viziune
am spus(recunoscut) ?, sansa mea la momentul respectiv a fost si prezenta
lotului national la CE - Viena (au lipsit potentiali adversari valorosi)
Saint-Maximin, Martie 2008
Brunswick Euro Challenge
la ce am vazut acolo, la ce am jucat
ajung sa-i dau dreptate lui Bogdan la ce-mi spunea in 2007
realizez cum am castigat acel open si nu numai !!!! pe ungere house (brad) marja de eroare si de 5 borduri !!!
Istanbul, Aprilie 2008
ISTANBUL BOWLING OPEN

in microbuz spun: trebuie sa schimbam uleierea pe care jucam in tara.... sa ne apropiem de ceea ce se joaca afara.
eram impreuna cu Odette, Marius P, Bogdan D, Gabi A, Paul D
Bucuresti, Ianuarie 2010
Campionatul National (Vinci - Elcomex)
ne antrenam in preziua jocului, la final D-l Grecu ne intreaba pe fiecare ce scor anticipeaza
maine la meci
Raspund: daca e aceasi ungere scot medie de 220 cu ochii inchisi
la meci am dat 215 insa la final de meci am avut de facut o observatie
"pentru mine o ungere care iti permite o marja de eroare mai mare de 3 borduri nu este benefica, nu duce la progres" asta aici , pe blogul lui Vali Piros

Indiferent de rezultatele mele, de persoana care este la sefia CCB, am s-a spun mereu
in Campionatul National, nu ne trebuie ungere cu raport tranversal mai mare de 5:1
iar recorduri nationale absolute ca acestea sunt o MINCIUNA !

ca o gluma(pamflet), eu mi-am permis sa-i duc bagajul la aeroport GRATIS daca cumva este
dispus sa emigreze in Congo sau oriunde altundeva. asta doar sa arat vehementa vorbelor mele
oricum a anuntat ca se lasa din vara de conducerea CCB-ului.
tot despre el(Presedinte CCB) pot spune la "realizari" multe lucruri, poate mi-ar trebui de 100 ori mai multe randuri. Sper ca intr-o zi in subconstient sa-mi dea dreptate ;)
Oricand si pentru oricine am sa fiu consecvent cu ceea ce spun acum legat de ungere
nu am ceva personal cu nimeni, si nici nu urmaresc vreun interes din povestea asta
daca stai si realizezi "jidaneste" sunt rau cu mine in competitia cu ceilalti, ma indepartez sigur de recorduri si chiar de 300
Este opinia mea, modul cum vad eu, progresul bowlingului din Romania

ce asi face eu in bowlingul din Romania ?(dorinte sau visuri)
in Campionatul National (Divizia A)
raport tranversal maxim admis 5:1 sau mai bine zis ungerile "challange" de la kegel
cand avem 20-30 de jucatori in campionat cu medie de peste 220 raportul sa fie 3:1 "sport"
echipa gazda alege ungerea
la Individuale raportul maxim admis 2:1
masurarea si verificarea ungerilor de catre tehnicieni
la Divizia B raportul poate fi si 10:1 "recreation"
la Open, Cupa, Competitie organizatorul face ungerea cum doreste

la clubul unde activez ?
masina de uns performanta

asta legat de ungere, adica tema discutiei

2 comentarii:

  1. nu te contrazic cu nimic.
    ce propui tu e corect.
    dar trebuia sa trecem prin toate fazele prin care am trecut, ca lumea sa inteleaga ce inseamna bowling ca "sport".
    si poate am putea sa ne lipsim de malitiozitati, care uneori sunt jignitoare.
    cred ca am incercat sa ma pot civilizat cu toata lumea.
    si n-am sa emigrez in Congo...
    am o problema care nu e numai personala - incerc sa gasesc pe cineva care are capacitatea, motivatia si timpul sa preia efortul de a dezvolta bowlingul in continuare, pe acesti "samburi" saditi anul asta.
    si care sa fie oarecum capabil sa fie "impartial".
    iar asta e mai greu decat credeam, fiidca anul acesta au fost foarte putini cei care s-au implicat efectiv in CCB, in afara de mine - Viorel, Raluca Gindac (inainte de demisie) si Costica Ardeleanu - in ultima perioada.
    Punctual au mai lucrat Bogdan Piciu si Lucian Marin, restul complet sporadic.
    restul jucatorilor au comentat, dezbatut, criticat, contestat etc.
    si toti considera presedintia CCB un prilej excelent de lupta pentru "putere".
    nu e nicio putere aici, esti sclavul tuturor, care-ti varsa in cap nemultumirile.
    pe de alta parte sunt destui cei care au apreciat ce am facut si n-as vrea sa fie dezamagiti ca ramanem la un sfert de drum...

    RăspundețiȘtergere
  2. pot adauga:
    si daca faceai de 10 ori mai mult tot existau
    comentarii, dezbateri, critici si contestatari
    e ca la nunta, nu poti multumi pe toata lumea
    poate ca intelegi acum de ce am zis "pas" acum un an. si nu de frica sau teama(sunt tabacit) insa am alte tinte inca 2,3 ani atat cat estimez ca mai avem nevoie pana sa avem un REGULAMENT BETON
    atunci e treaba la sefia CCB .... bei cafele si atat =))
    uite cum te scot din pepeni !!!
    propunerea mea pentru sefia CCB la vara este Piros Valentin!, insa pun o conditie !! la meciul direct daca sunt titular esti adversarul meu... jucam pe o cafea ;)
    am remarcat ceva la presedintele de acum
    e "baiat salon" si-ti raspunde oricare e intrebarea, mai NOU spune "nu te contrazic cu nimic"
    ce pot zice ? Uff ....
    a) 2 ochi pandeste
    b) eu aleg opozitia

    cat despre Congo .... "never say never" ;)

    P.S. ce inseamna "MINCIUNA" la Atletism ?
    Proba: Saritura in lungime
    Atlet: BRIFCOR
    Lungime: 13,13 m
    Vant din spate > 13,13 m/s
    curat ghinion la record cu 13 asta

    RăspundețiȘtergere