duminică, 18 aprilie 2010

Jucatori de Bowling din Romania care merita APRECIERI in 2010

in cazul meu cand nu ai ce face, joci travian, dar problema e atunci cand nu mai joci travian !
asa ca, incepi sa faci diverse analize la ceea ce s-a disputat pana acum prin Campionat si turnee la Individuale mai ales astea din urma ca doar in Campionat sunt si meciuri disputate pe uleieri "mincinoase" (din pacate) si nu uleierea e mincinoasa cat rezultatul obtinut pe acestea
dar sa trecem la subiectul in sine si sa lasam vrajeala ieftina

am reperat 4 jucatori dar pentru ca sunt MODEST, scriu doar de 3
Marius, Vali si Florian sau Piticariu, Fatu si Mihailescu
au facut legea(furori) pana acum la individuale pe uleieri "dalea grele" de care gasesti la
Campionatele Europene sau Mondiale

Marius Piticariu alias PITICU
mai golan si cititor in ale bowlingului din Romania ca asta nu gasesti daca tragi cu tunul
e meserias, are un approach si release demential
Poate ca nemaiavand peste el cativa de 250 medie a incetat lupta provocarii
cele mai tari meciuri pe care le-a avut anul asta sunt cu baiatu
meciuri de povestit nepotilor !!!!
ar trebui sa-l cazez la vara la mine pentru ce i-am facut =))

Vali Fatu
un tip cu par lung, dolofan si intotdeauna la varf in ale clasarilor la Competitii
nu vreau sa fac prea multe comentarii ca e seful de la sala unde ma antrenez :P
ce-mi place sa-i zic ?.... 0 (zero) cand o da la brooklyn

Florian Mihailescu
Veteranul, asta e Sef acolo unde nu e nici'un Sef,si bolnav cand e de munca :D
daca primeam 0,0000001 RON la fiecare lansare a lui acum eram intr-o excursie exotica
denumit si "Mister 9" se considera un ghinionist de multe ori
insa, daca-l prinzi intr-o zi buna ai belitooooo
la multi a intins pielea prin diferite sali de popice si bowling
e colegul meu la DUO si daca trag eu bine la finala spune ca e CAMPION
Hahahahahaaaaaaaaaaa sa-l vad pe el cum trage.... catre Noroc sau Ghinion
ce-i place sa-mi zica? Catalineeee adu si tu in galeata apa cand spala pistele de joc sau tine cablul
insa eu dau bir cu fugitii mai nou

Poate o sa mai scriu ceva pe tema asta ca mai am 2 jucatori in vizor

Catalin GHEORGHE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu