sâmbătă, 2 octombrie 2010

Interviu

Interviu PDF




* aici

9 comentarii:

  1. mai dureaza cativa ani pana o sa intelegeti ca ungerile sport nu presupun scoruri mici, ci maiestrie sportiva.

    degeaba ai 4,24 la 1 pe langa sant, trebuie sa si poti juca pe acolo.
    iar tu stii bine ca nu poti.

    in plus ungerea voastra WTBA Beijing are 5,67 la 1 pe langa sant, si-o sa va plangeti ca stangacii nostri or sa dea "prea mult"( HOTII !!!).

    ungerile house depasesc lejer 10 la 1 (vezi Kegel Stone), iar zidul uscat este pe zona "jucabila" a pistei- boardurile 3-10.

    de aceea in analiza ungerilor se folosesc boardurile 3-7, ca pe acolo poate juca majoritatea jucatorilor.
    boardul 1 nu apare in niciun raport, fiindca teoretic e uscat.

    doar daca vrei sa-i impresionezi pe nestiutori.

    sau pe reporteri...

    iar in analiza ungerilor se folosesc muuuult mai multi factori: cantitatea toatal de ulei, raportul logitudinal(eventual profilul 3D), tipul uleiului, lungimea buffer-ului, modul in care este pus uleiul la dus si la intors samd samd.

    dar pana la urma ramane un singur lucru: toti jucam pe aceleasi piste.

    atunci care e problema ta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Draga
    ai dreptate cand spui:
    *ce factori se folosesc in analiza ungerilor
    *ungerile sport nu inseamna si scoruri mici
    *si chiar cu remarca WTBA Beijing are raport 5,67 la 1 pe langa sant

    bagi din burta unele lucruri pe care sincer nu vad de unde le scoti....
    *nu am pomenit nimic de bordul 1 !!!
    am scris 20-16 ; 5-2
    macar atata lucru am apucat si eu sa inteleg
    de bordul 1 ai citit ceva insa acolo te-am citat pe tine .... ;)
    *WTBA Beijing are la stanga raportul 5,67 si 3,24 pe portiunea din dreapta pistei .... (pe acolo pe unde joaca cei care au ales ungerea)

    ce e curios la tine?... nu contest ca nu am defecte(vezi jocul meu pe langa sant) insa nu asta e important pentru tine !!!!
    poti sa ma contrezi TEHNIC, cu ARGUMENTE ca ceea ce scriu(spun) eu nu are suport
    insa nu poti!! pentru ca ceea ce am scris legat de ungere e adevarat
    de fapt NU POTI pentru ca de fapt te-ai contrazice singur.
    cum poti sa spui ca o ungere ca cea de la Istanbul e sport cand tocmai tu ai spus candva
    ca e o ungere hause intr-o anumita zona
    sau uitam ca anul asta jucam pe ungeri sport
    sa inteleg ca echipa la care activezi o sa anunte ungerile de acasa gen Open Istanbul ?

    apropoo de "vulcanicul" .... daca ma gandesc la "perla" spusa de tine catre Lupica la sedinta din vara, la "tarane" scos pe gura catre mine la Ploiesti
    tu poti lejer sa fi o .......
    insa ma abtin ca nu asta e subiectul

    RăspundețiȘtergere
  3. n-ai zis nimic de boardul 1?
    ia incearca aici:

    "daca se face raportul 16-20 si 1-5 raportul devine 5,3 la 1"

    iar despre personalitatile noastre nu vreau sa vorbesc, ca avem amandoi destule "bube".

    Ungerile noastre sunt Brunswick:
    - NCAA 3 to 1 (40 ft)
    - 2006 CTF short 35 ft (3 to 1)
    - A 22 sport 3 to 1 - 37 ft (= Open Oxygen)

    toate permit scoruri mari jucatorilor foarte buni si scoruri in jur de 180-190 jucatorilor buni (la cross).

    pentru ungeri "infernale" trebuie sa te adresezi IDM-ului, care si-a ales Dead Man's curve 3043, 50 ul.

    unii vor sa coboare scorurile, altii sa le creasca
    depinde de strategia fiecarei echipe.

    jucatorii buni trebuie sa dea mult in orice conditii!

    iar house nu e niciuna.

    Inclusiv aia pe care ai jucat tu la Brunswick Euro Challenge in Franta in 2008 (cel mai bun rezultat din cariera ta, indiscutabil- 201 media- suficient pt. a castiga "B"-ul) era genul care permitea scoruri mai mari...
    era 4,5 la 1 !!!!

    210 cut-ul la Euro Challenge 2008 si 214 la Istanbul 2009.

    comparabil, nu?

    nu e chiar asa usor cum pare pe hartie....

    RăspundețiȘtergere
  4. Omule,
    in linii mari
    nu e problema mea, a ta, a altuia ce face X, Y
    la diferite concursuri si pe ce a jucat sau cum a jucat
    nu "bubele" pomenite intereseaza....
    pentru ca nu cautam SENZATIONALUL
    si nici bordul "1" care provine de aici:
    http://bowlingromanesc.blogspot.com/2010/05/open-istanbul-2010-analiza-tehnica.html
    astea sunt de discutat cu alta ocazie

    esenta sau daca imi permiti "ingineria" sunt ungerile sport care au raportul dintre bordurile
    20-16 ; 5-2 destul de mare !!!
    pentru ca asa cum TU ai scris
    citez "adica e o ungere sport care devine house"

    in competitia Campionat National si Individual, asta care urmeaza sa inceapa...
    creaza avantaje celor care aleg astfel de ungeri
    nu trebuie pricepere sa intelegi acest aspect
    plecam de la premiza unei dispute sportive intr-un cadru cat mai apropiat intre competitori.
    cand acesta are discrepante si e inteles in mod corect se intampla ca unul ca mine sa dea "interviuri"
    eu joc cu tine pe o astfel de ungere o singura data in meciul dintre echipa ta si echipa mea
    si atat.
    tu poti juca de 7 ori pe o astfel de ungere !!
    si la sfarsit cand tragem linie o sa fie CORECT ?
    poti alege oricre ungere, una care se joaca pe bordul 1 la dreapta sau una pe care arunci bila direct in popice
    una care sa dai de pe scaun, e optiunea fiecarei echipe .... insa ATENTIE !! sa fie o ungere SPORT cu adevarat, nu o facatura
    asta e problema reala care ridica semne de intrebare ! suntem egali la intrecerea sportiva care da sa inceapa ?
    nu am obligat sau impus cuiva o anumita ungere, pentru ca nu am dreptul asta, insa daca te miros ca speculezi imi arog dreptul sa te trag de maneca ca doar suntem colegi de intrecere sportiva si nu la o competitie de golaneala
    PUNCT

    legat de ungerile anuntate de tine
    pentru ca nu am "stiinta" si nici tabel cu cantitatiile de ulei pe fiecare bord nu pot spune daca esti "golan"
    brunswick nu etaleaza detalii precum kegel
    pentru asta am cerut ajutorul unui specialist "pattern"
    si sa dea Dumnezeu sa ma insel eu sau sa anticipez gresit...unde ar fi NOROCUL asta
    ;)
    daca esti Fair Play pentru ca ai acces la masina de uns poti publica formatul ungerilor alese de voi format Excel asa cum si Elcomex a pus la dipozitie celorlalte echipe

    cam asa ceva:
    http://php.worldtenpinbowling.com.linweb57.kontrollpanelen.se/wtba/pdf/brunswick/WTBAAthensA22.xls

    unde ma trimiti tu ....site brunswick
    nu vad decat un desen .... totusi, suntem adversari doar pe pista si atat !
    Multumesc
    ;)

    cat despre ce a anuntat IDM-ul, din punctul meu de vedere sunt OK si ....JOS PALARIA ...
    pentru ca
    WINDING ROAD are raportul 3.40
    DEAD MAN'S CURVE are 3.00
    SAN MARINO are 3.17
    lor ma pot adresa cu:
    FIE CA CEL MAI BUN SA CASTIGE !!

    altuia s-ar putea sa schimb textul in:
    FIE CA CEL MAI SMECHER SA CASTIGE
    si nu e cazul

    RăspundețiȘtergere
  5. raporturile de la IDM nu sunt cele pe care le spui tu, raporturile se regasesc in primele 2 cifre din codul ungerii.
    nu citi in tabelul cu date Kegel primul rand de sus, cel cu 5-2, ala iti povesteste ce se intampla pe la margine, nu-ti dau raportul ungerii.
    cel mult poti sa te uit pe primul rand de jos(ala cu 3-7)
    de ex. Istanbul 2009 e raport 2.0/1 dar la margine are 4.24.

    ca sa speculezi "zona house" a pistei din ungerile sport (cum m-ai citat, aici nu mai am argument, eu am scos primul porumbelul) -boardurile 1-5 la ungeri medii si scurte, iti trebuie precizie de chirurg.
    house, house, dar e ca si cum ai incerca sa intri in cusca cainelui fara sa te zgarii...
    greu...

    anul asta n-o sa vezi medii de echipa ca alea pe care le-am facut noi anul trecut, sunt ungeri sport, oricat de prietenoase ar fi.

    dar s-a vazut, la finalele de la individuale, ca sunt jucatori care-ti pot face 240 pe 2 plate in cross (Simut).
    asa ca suprize de tot felul n-ar fi excluse.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca nu ai uitat de tabelul .xls
    ala intereseaza sau mai bine zis ala prezinta situatia in cazul ungerilor brunswick

    cat despre "povesti",... ai raspuns deja
    "adica e o ungere sport care devine house"
    si noi jucam anul asta pe ungeri SPORT si atat

    daca era un singur joc nici pomeneala de discutia asta, insa 7 jocuri e prea mult si pote genera urcari pe soclu nemeritate

    inca o data spun...
    ca X sau Y joaca cum joaca, ca are N bile, ca are pantofi cu leduri, sapca pe cap sau mananca biscuiti cu ciocolata in timpul jocului nu intereseaza ca avem reglementari

    Subiectul e simplu
    ne intrecem in conditi cat mai apropiate sau avem contrariul ?

    RăspundețiȘtergere
  7. TOTI JUCAM IN ACELEASI CONDITII, PE ACEEASI UNGERE!

    ce atatea discutii?

    daca jucam ca acum doi ani la nationale, noi pe sport si voi pe house, era mai bine, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. sa dea Dumnezeu sa ai dreptate !!!
    "TOTI JUCAM IN ACELEASI CONDITII"
    ar fi SUPER ....te citez iar
    "in spiritul sportivitatii si al fair-play-ului"

    cat despre ce s-a jucat acum 2 ani... ti-am raspuns in mai multe randuri

    Sper ca nu ai uitat de ungerile anuntate de voi in excel
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu am in excel, ti-am explicat de ce, dar o sa incerc sa culeg datele manual. una din ele e din setul masinii, s-ar putea sa o gasesc pe undeva.
    deocamdata nu stiu nici sa le incarc in masina!!!!

    in alta ordine de idei, imi pare rau pentru tot ce s-a intamplat in ultima perioada cu scanfandrii pe la voi, cred ca ti-e foarte greu.

    la urma urmei bowlingul e doar un joc, n-ar trebui sa genereze prea multe tensiuni...

    dar cred ca amandoi avem un spirit al dreptatii iesit din comun, numai ca sustinem idei diferite.
    toate bune!

    RăspundețiȘtergere