sâmbătă, 26 februarie 2011

DESPRE SELECTIE...

Criteriile dupa care asi alege loturile de bowling ale Romaniei,

daca eu ar trebui sa le stabilesc, si echipa ar trebui sa plece maine la Campionatul Mondial ar fi:
  • predictibilitatea scorului
  • capacitatea jucatorului de a invinge 1 -> 1
  • coeziunea si omogenitatea lotului
iar lotul ar fi:
Piticariu M, Simut V, Gagenoiu R, Gheorghe C, Fatu V, Mihailescu F

Probabil ca pina in Iunie, Ardeleanu C si Dobondi B ar fi inlocuit 2 din jucatorii de mai sus
nu stiu acum, care sunt acestea.
Dar... am obosit si nu sunt nici expert si nici antrenor cu diploma.
Sunt lucruri mai importante si nobile care reclama prezenta mea
Rog CCB si Biroul Federal sa ia act de demisia mea si a antrenorului !
Le multumesc acelora pe care i-am crezut potrivnici mie, mi-au fost de un real folos.
Fara voi nu asi fi inteles ca NU AICI e locul meu

Despre sponsorizare;
S-a constatat ca "pomana" nu ingrasa si cand arunci cu margaritare in gura .... se intorc impotriva ta si fie te musca, te sanctioneaza sau te blameaza etc, etc

ION GRECU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu