marți, 22 februarie 2011

Raspuns .....

Raspund anonimului chiar daca prefer sa stiu cu cine stau de vorba
Nu noi Elcomex a cerut amanarea meciului.
Argumentul IDM-ului la-ti aflat.
Dar eu cred ca adevaratul motiv a fost acela, de a se putea antrena temeinic pentru meciul cu noi
Nu cred ca IDM a avut vreo clipa teama de meciul cu Split, au fost convinsi ca pot castiga, dar Split asa cum am mai spus in gluma, a prins atunci ziua de "Paste" si au dat de TOP, de TOP !
concluzia: NU A FOST UN ARANJAMENT Elcomex-IDM !
mai adaug ca nici macar schimbarea D-l Piros din functia detinuta nu a fost vreun aranjament.
Pur si simplu eu am considerat ca nu este potrivit si am produs schimbarea cu votul majoritar al jucatorilor de la IDM in favoarea mea si votul D-l Mihai Popescu la rugamintea mea.
Sponsorizarea Open-ului IDM-Elcomex are legatura cu nevoia mea de competitie si am ales IDM pentru ca acolo nu se FUMEAZA !!!
CLAR ?
Cand la Oxigen NU se v-a mai fuma voi juca si acolo si chiar voi sponsoriza.
este un angajament ferm in favoarea creerii unei atitudini de sportiv, si nu de indivizi care "dau o bila", beau o bere, trag un fum si chipurile fac sport
prin pozitia mea incurajez COMPETITIA, FAIR PLAY-ul si o atitudine civica
inca o data SUCCES tuturor !

ION GRECU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu