miercuri, 23 februarie 2011

In sfarsit avem ceva in comun - tu nu vrei ca eu sa te reprezint, iar eu nu vreau ca sa reprezinti Romania. Intunecat precum sunt am fost la un intelept sa ma lumineze si i-am expus pricina, iar el a spus asa :
"- Tu, ti-ai asumat rolul de lider in viata, motivezi structurile pentru a-si atinge obiectivele" /
"- Bine, dar cum ramane cu cei pe care i-am suparat ? " /
"-Acestia au o neputinta si nu isi asuma niciun rol in viata, drept pentru care le joaca pe ale altora." /
"-Totusi eu ce sa fac, inteleptule ? - Lumineaza-ma! " /
" -Din fata neputinciosilor si din spatele calului sa te feresti pentru ca stiu un singur lucru a face : sa loveasca si sa raneasca."
...si-acum, luminat fiind , as spune : " ca om, nu mi-as permite sa ii jignesc pe cei ce mi-au fost de ajutor in viata, iar ca bowling player. . . nici macar sa trantesc bila-n pista.

...ştim cu toţii "că câinele" moare de drum lung !

oricand in ajutoru-ti, Ion Grecu ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu